PASSIE VOOR CONTENT

STAP 1. STRATEGIE

Rake content begint met een ContentMarketingStrategie. Met ConceptTijgers krijg je je doelstellingen, doelgroep en kanalen helder op papier, zodat je de volgende stap kunt zetten.

STAP 2. CONCEPTEN

De kracht van je content zit 'm in de juiste vertaling van strategie naar concepten. Dit is de expertise van ConceptTijgers: creatieve contentconcepten met de juiste activatie.

STAP 3. PRODUCTIE

Bij de laatste stap komt alles samen: de concepten worden uitgewerkt, met altijd de strategie in het achterhoofd. Van fotografie tot video, van copywriting tot eindredactie: hier komt alles samen.

STAP 1.

ContentMarketingStrategie

WAT IS JE CONTENT-

sweetspot?

Die bepalen we samen
Doelgroep

We omschrijven je doelgroep(en) in de vorm van een persona

Missie/visie

We zetten je WHY, HOW en WHAT onder elkaar

Doelstelling

We zetten je doelstellingen helder op een rij

Klantbehoeften

Die vergelijken we met jouw doelstellingen

STAP 2. CONCEPTEN

Voor elke fase van de customer journey

Bij de vertaling van strategie naar concepten houden we altijd rekening met de verschillende fases van de customer journey. Van de eerste kennismaking tot de activatie: in de conceptfase komen alle verschillende touchpoints terug.

Voor elk relevant kanaal

Een kanaalstrategie maakt ook onderdeel uit van deze fase, waarbij we kijken naar de beschikbare kanalen en hun specifieke rol in de contentconcepten.

STAP 3. PRODUCTIE

ConceptTijgers_CreativeContent
1. MAKEN

Tekstredactie, beeldredactie en eindredactie vormen samen een geheel.

2. METEN

Elke vorm van content meten we door om precies te achterhalen wat het effect is.

11
12
3. BIJSTUREN

Naar aanleiding van de data bepalen we welke content aan vervanging toe is en daarvoor komen weer nieuwe concepten.

JA, dat wil ik ook!